За све оне који се сећају рекламног блока у термину „Дневника“ и рекламе за прве дечје пелене у Србији током деведесетих књига „Какодалогија“ оснивача прве рекламне агенције у Србији Ивана Станковића је прави подсетник на историју маркетинга код нас.
Аутор књиге кроз истините догађаје, анегдоте и личности које су обележиле протекле деценије говори о развоју и нестанку рекламне агенције коју је основао са Драганом Саканом у Хиландарској улици у Београду. Станковић даје свом рукопису и осврт на приватни живот пружајући читаоцима једну корисну лекцију о маркетнигу обојену интересантном људском причом.
На страницама свог штива уз обиље фотографија један од зачетника маркетинга у Србији осврће се и на распад Југославије истовремено пратећи и оснивање рекламних агениција и на тлу бивших република.
У књизи необичног назива „Какодалогија“ аутор издваја кључне фигуре из друштвеног и политичког живота и кроз пријатељства, партнерства, познанства са њима даје једно објективно сведочанство о протекле две деценије.
Станковић пише о одбијању сарадње са ЈУЛ –ом и о уступку који је та одлука донела, о раскиду партнерства са Драганим Саканом и пријатељству са Александром Тијанићем.
Из поглавља у поглавље испричана је занимљива и духовита, а понекад и сурова прича о почетку рекламног бизниса код нас испуњена многим смелим, имровизаним, али неоспорно пионирским подухватима.