За све оне који се сећају рекламног блока у термину „Дневника“ и рекламе за прве дечје пелене у Србији током деведесетих књига „Какодалогија“ оснивача прве рекламне агенције у Србији Ивана Станковића је прави подсетник на историју маркетинга код нас.
Аутор књиге кроз истините догађаје, анегдоте и личности које су обележиле протекле деценије говори о развоју и нестанку рекламне агенције коју је основао са Драганом Саканом у Хиландарској улици у Београду. Станковић даје свом рукопису и осврт на приватни живот пружајући читаоцима једну корисну лекцију о маркетнигу обојену интересантном људском причом.
На страницама свог штива уз обиље фотографија један од зачетника маркетинга у Србији осврће се и на распад Југославије истовремено пратећи и оснивање рекламних агениција и на тлу бивших република.
У књизи необичног назива „Какодалогија“ аутор издваја кључне фигуре из друштвеног и политичког живота и кроз пријатељства, партнерства, познанства са њима даје једно објективно сведочанство о протекле две деценије.
Станковић пише о одбијању сарадње са ЈУЛ –ом и о уступку који је та одлука донела, о раскиду партнерства са Драганим Саканом и пријатељству са Александром Тијанићем.
Из поглавља у поглавље испричана је занимљива и духовита, а понекад и сурова прича о почетку рекламног бизниса код нас испуњена многим смелим, имровизаним, али неоспорно пионирским подухватима.
Последњи радови
Интервју недеље13. јануара 2015.Прави бунтовници су данас ретки
Студентски радови28. децембра 2014.Прва београдска адреса студента
Наука и уметност15. децембра 2014.Успони и падови људи из Хиландарске
Интервју недеље7. децембра 2014.Девојке су ме водиле у позориште