Фејсбук има ново име

Извршни директор и оснивач Фејсбука Марк Закерберг најавио је на састанку одржаном у виртуелној и проширеној реалности да ће ново име технолошког гиганта бити „Мета”.

„Ми смо компанија која гради технологију за повезивање”, рекао је Закерберг.

Марк Закерберг је напоменуо да „заједно можемо коначно ставити људе у центар наше технологије. И заједно можемо откључати много већу економију креатора”.

Да одражавамо ко смо и шта се надамо да ћемо изградити”, додао је Закерберг.

Рекао је да име Фејсбук не обухвата у потпуности све што компанија ради.

„Тренутно је наш бренд тако чврсто повезан са једним производом. Али, временом, надам се да ћемо бити виђени као метаверзална компанија”, навео је Закерберг.

Платформа ће омогућити корисницима да прилагоде аватаре и дигиталне просторе, и да дигиталну канцеларију могу да украсе сликама, видео-записима, чак и књигама.

„Када својим родитељима пошаљем видео са својом децом, они ће се осећати као да су ту у правом тренутку, а не као да ми виримо кроз мали прозор“, рекао је Закерберг.

Закербергов аватар је најавио и да ће Месинџер позиви долазити у ВР технологији, да планира да управља виртуелним тржиштем где програмери могу да продају виртуелну робу и нови почетни екран у Окулус квесту, како би ћаскање и игре у виртуелном свету учинили више друштвеним.

Само у пројекат стварања метаверзума Фејсбук је у овој години уложио десет милијарди долара, двоструко више него што је потрошио на сигурност и безбедност на платформи, преноси Гардијан.

У недавним извештајима о заради, компанија је објавила да је сегмент виртуелне стварности порастао до те мере да ће сада засебно извештавати о приходима, делећи производе у две категорије.

Те категорије укључују „породицу апликација“ – Фејсбук, Инстаграм, Месинџер и Вотсап, и производе „лабораторије реалности“ у које спадају АР и ВР, и са њима повезани хардвер.